Saa 24/7 kliendituge

Tutvu meie KKK või saa kohest abi meie klienditoe teenuselt telefoni, e-posti või reaalajas vestluse kaudu.
contact us chat icon
LiveChat
Kohene abi meie klienditoest
contact us request callback icon
Taotle helistamist tagasi
Suhtle meiega sulle sobival ajal
contact us email icon
[email protected]
Write to us

faq

Your questions answered

About the Company

Kui kaua on FxPro äri tegutsenud?

FxPro Financial Services Ltd registreeriti 31. juulil 2006 ja sai selle CySEC-litsentsi 5. märtsil 2007.

FxPro UK Limited sai oma määruse 18. augustil Ühendkuningriigi Finantsinspektsiooni (FSA) 2010. Finantsjuhtimise amet (FCA) uuendas seda litsentsi 1. aprillil 2013, pärast FSA likvideerimist ja jagamist usaldatavusnormatiivide täitmise järelevalve asutuse (PRA) ja FCA vahel.

FxPro Global Markets MENA Limited asutati 03. juulil 2017 ja sai selle DFSA litsentsi F003333 26. oktoobril 2017.

FxPro Global Markets Ltd registreeriti 2016. aastal ja sai selle litsentsi SCB 2017. aastal.

Millised on FxPro-ga kauplemise eelised?

FxPro on kauplemislubade vahendaja, pakub professionaalseid kauplemistingimusi, suurepärase teostuse tehnoloogiat ja ligipääsu sügavale likviidsusele.

Tugeva läbipaistvuse ja õiglaste kauplemistavade toetajana tagab FxPro, et kliendifondid on täielikult eraldatud ettevõtte omavahenditest ja hoitakse eraldi pangakontodel suurtes Euroopa pankades, sealhulgas Barclays Bank PLC, Credit Suisse AG ja Royal Bank of Scotland.

FxPro pakub ka kõigile oma klientidele tasuta haridusalaseid materjale, valuuta kauplemise vahendeid ja demo kauplemise kontosid, et aidata neil enne kauplemise konto avamist praktiseerida ja rohkem teada saada CFD-de kauplemise kohta. FxPro klienditoe meeskond on valmis teiega 24/5 tundi tööpäevas vastama kõikidele teie päringutele, mis teil võib olla rohkem kui 20 keeles.

Kus asub teie kontor?

Meil on kontorid Suurbritannias, Küprosel, Bahamas, Monacos ja Araabia Ühendemiraatides. Need on eraldiseisvad juriidilised isikud, mis kuuluvad ühte ja samasse kontserni, ja iga jurisdiktsiooni reguleerib asjaomane reguleeriv asutus selles riigis.

Mis vahe on teie pakutavate regulatiivsete jurisdiktsioonide vahel?

Pakume 4 erinevat reguleerivat jurisdiktsiooni. Kuid kuna jurisdiktsioonide kättesaadavus võib sõltuda teie elukohariigist, kontrollige registreerimislehte, et näha, millised jurisdiktsioonid on teile kättesaadavad.

FxPro Financial Services Ltd reguleerib Küprose väärtpaberite ja börsikomisjoni ("CySEC") ja Lõuna-Aafrika finantssektori käitumisasutus (FSCA). FxPro UK Limited on reguleeritud rahalise käitumisega tegeleva asutuse (FCA) poolt. FxPro Global Markets MENA Limited on volitatud ja seda reguleerib Dubai finantsteenuste amet (DFSA). FxPro Global Markets Limited on volitatud ja seda reguleerib Bahama Securities Commission (edaspidi "SCB").

Kuidas sisse logida?

Lisateavet partnerluse võimaluste kohta leiate sellel lingil: https://www.fxpro.com/partners
Täida meie veebivormi oma kontaktandmed ja mõned põhiteabet (nt teie veebisait (kui see on asjakohane), potentsiaalsete klientide arv jne) ja üks meie esindajatest võtab teiega ühendust, et seda veel arutada.

Millal ja kuidas makstakse komisjonitasusid?

Komisjonid krediteeritakse teie FxPro Wallet'ile iganädalaselt. Te võite kasutada komisjonitasude tagasivõtmiseks pangaülekandeid.

Kas pakute oma tutvustatavatele reklaamimaterjali?

Jah, me pakume oma tutvustjatele bänereid, logosid ja tasuta tööriistu, nagu vidinad ja kalkulaatorid. Kõik reklaammaterjalid on saadaval meie sisuhaldussüsteemis, mida FxPro pakub ja haldab teile ilma lisakuludeta:
https://marketing.fxpro.com/

Accounts

Kuidas ma avan aktiivse kauplemiskonto?

Selleks, et registreerida aktiivse kauplemiskonto, klõpsake FxPro kodulehe ikooni "Registreeri" ja järgige vajalikke samme, et lõpetada registeerumisprotsessi. Saate oma e-posti aadressile enda platvormi mandaate automaatselt vastu võtta. Logi sisse FxPro otse oma e-posti aadressi ja valitud parooliga. Sealt võite oma dokumendid üles laadida (kui te pole seda veel teinud), oma kontot hallata laadida alla meie platvorme ja rahastada oma kontot.

Pange tähele, et Teile kättesaadavad jurisdiktsioonid sõltuvad teie elukohariigist. FxPro ei paku teatud riikidele, näiteks Ameerika Ühendriikide ja Iraani Islamivabariigi, residentidele erinevusi (CFD-d).

Kas ma saan avada ettevõtte konto?

You can open a trading account on your company name via our usual sign-up procedure. Please enter the personal details of the person who will be the authorised representative and then log into FxPro Direct to upload official company documentation such as a certificate of incorporation, articles of association etc. Once we receive all necessary documents, our Back Office Department will review them and assist in the completion of the application.

Kas pakute vahetuslepinguta kontosid?

FxPro pakub vahetusteta kontosid. Pange tähele, et komisjonitasud võivad kehtida, kui teatud instrumentide tehingud avatakse kindla arvu päevade jooksul. Swap-free konto taotlemiseks saatke e-posti päring meie Back Office'i osakonnale aadressil [email protected]. Lisateavet FxPro swap-free kontode kohta võtke palun ühendust meie klienditoega.

Kas ma saan avada ühise konto?

Jah. Ühise konto avamiseks peab iga inimene kõigepealt avama eraldi FxPro konto ja seejärel täitma ühisettevõtete taotlusvormi, millega saate pöörduda tagasiside osakonna poole aadressil [email protected].

Palun pange tähele, et ühisraamatud on kättesaadavad ainult abielupaaridele, esimese astme sugulastele ja üksikisikutele, kes on vähemalt ühe aasta jooksul koos elanud või kellel on ühine pangakonto.

Kas ma saan FxPro-s avada rohkem, kui ühe konto?

Jah, FxPro võimaldab kuni 5 erinevat kauplemiskontot. Võite oma FxPro Direct kaudu avada täiendavaid kauplemiskontosid.

Millistesse valuutades saan konto avada?

FxPro Global Markets Limited kliendid võivad avada kauplemiskonto EUR, USD, GBP, CHF, JPY, PLN, AUD ja ZAR.

FxPro Global Markets kliendid võivad MENA Limited-i avada kauplemiskonto USA dollarites, GBP ja EUR.

Konverentsi tasude vältimiseks on soovitatav valida Wallet (Vault) valuuta samas hoiuste ja väljavõtte valuutas. Pange tähele, et raha, mis on saadud mis tahes valuutas, mis ei ole teie kauplemiskonto oma, konverteeritakse teie kauplemiskonto vääringuks, kasutades tehingu toimumise ajal vahetuskurssi.

Mis on Preemium (VIP) konto?

VIP-kontosid pakutakse valitud kõrge netoväärtusega isikutele (tavaliselt $ 50k või samaväärne) ja need, kes kauplevad aktiivselt suures mahus. VIP-klientidel on tasuta VPS-teenus, deposiiditasud, kaubandusnõuded, eksklusiivsed uudistearuanded ja marginaali tasemeteated e-posti ja SMSi kaudu.

Milliseid konto tüüpe te pakute?

CySEC, FCA ja SCB klientidele on kättesaadavad järgmised kontüübid.

MT4-i konto on fikseeritud vahega ja Instant Execution ..
MT4 konto ujuva levikuga ja Instant Execution.
MT4 konto ujuva levib ja turuleviimine.
cTraderi konto ujuva intressimääraga ja turukäitumisega.
MT5 konto ujuva levikuga ja turukäivitusega.

DFSA-de klientidele on saadaval järgmised konto tüübid:

MT4-konto püsikliima ja Instant Execution-ga.
MT4 konto ujuva leviku ja turukäivitusega.
cTraderi konto ujuva leviku ja turutäitmisega.

Näete kasulikku võrdlust alloleva lehe kontotüüpide ja -funktsioonide tabel:

Verification

Kas mu isiklikud andmed on teiega kaitstud?

FxPro võtab tõsiseid ettevaatusabinõusid tagamaks, et Teie isikuandmeid hoitake kindlalt. Teie paroolid krüpteeritakse ja isiklikud andmed salvestatakse turvalistesse serveritesse ja neile ei pääse keegi ligi, välja arvatud väga väike arv volitatud personali liikmeid.

Milliseid dokumente Te vajate?

We require a copy of your valid International Passport, National ID card or Driver's Licence in order to verify your identity.

We may also request a Proof of residence document showing your name and address, issued within the last 6 months.

The document(s) required and their current verification status can be seen at any time via FxPro Direct.

Kuidas ma saan oma dokumente üles laadida või teile saata?

Dokumente saate üles laadida oma registreerimise aja. Samuti võite dokumente üles laadida FxPro Direct'i kaudu, klõpsates "Minu profiil" ja seejärel "Dokumentide üleslaadimine". Teise võimalusena võite saata need e-postiga aadressile [email protected]

How can I verify my profile?

  1. Sign in to FxPro Direct with your email and password.
  2. Get ready to take a photo of your passport, ID card or driver’s license.

    (A Proof of residence, such as a bank statement or utility bill, issued within the last 6 months, may also be required).

  3. Click the “Upload documents” button and choose the row with the document you prefer to provide.

Document verification is usually very fast and you can always check the status from the same section in FxPro Direct.

Please note that uploading the documents through Direct is the only acceptable channel of submitting these documents and that any documents sent by email will not be processed.

Watch video instruction

Video Thumbnail

What should I do if I fail the appropriateness test?

As a regulated broker, we are required to assess the suitability of our clients in regards to their understanding of CFDs and knowledge of the risks involved.

If it is deemed that you do not currently have the experience required, you can proceed with a demo account creation. Once you feel that you are ready and experienced enough to open a live account, and are fully aware of the risks involved, please contact us so we can reassess your suitability.

If the information you provided to us on the registration form was inaccurate, please let us know so we can contact you to clarify any errors.

MT4 ja MT5 PLATFORM

Kas teie platvormid sobivad Maciga?

Kauplemisplatvormid FxPro MT4 ja FxPro MT5 on Maciga ühilduvad ja saab alla laadida allalaadimiskeskusest . Palun pidage meeles, et meie FxPro MT4 , FxPro MT5 ja FxPro cTrader platvormid on samuti saadaval.

Kas lubate oma platvormidel kasutada kauplemisalgoritmite?

Jah. Ekspertnõustajad on meie FxPro MT4 ja FxPro MT5 platvormidega täielikult ühilduvad ja ja cAlgo kauplemisportfaile saab kasutada meie FxPro cTraderi platvormil. Kui teil on küsimusi ekspertide nõustajate ja cAlgo kohta [email protected].

Kuidas ma saan sisse logida MT4 kauplemisplatvormi?

Võite oma terminali sisse logida ekraani vasakus ülanurgas olevast menüüst. Selleks klõpsake Fail> ja seejärel login to trade account’ . Ilmub uus kast, mis küsib teie sisselogimisandmeid, parooli ja serverit, millele teie konto on määratud.

Logi sisse

Teie sisselogimise andmed saadetakse teile e-posti teel pärast seda, kui teie konto on heaks kiidetud.

Demo konto mandaatide saab juurde pääseda ka FxPro Direct'i kaudu . Nende vaatamiseks logige oma FxPro Direct'i sisse, klõpsake vasakul asuvat loendit enda profiilil ja seejärel klõpsake lehe "Minu profiil" vahekaardil "Platvormi volikirjad".

Kui olete unustanud MT4 live konto parooli, saate selle lähtestada FxPro Direct kaudu.

Kuidas panna uus turukorraldust?

MT4-terminalis saab kiiresti tellida mitmesustel viisidel:

  1. klõpsa tööriistariba nuppu New Order
  2. vali uus tellimus rippmenüüst "Tööriistad"
  3. vajutage F9
  4. paremklõpsake aknas Market Watch ja klõpsake topelt valikul New Order
  5. Klõpsake aknas 'Market Watch' vahendit.
  6. Lülita sisse ühe klikiga kauplemine.

Järgides ülalnimetatud võimalusi, avaneb tellimus ' aknas. See võimaldab teil muuta positsiooni parameetreid, mida soovite avada. Väli "Sümbol" võimaldab muuta seadet ja väli "Maht" võimaldab määrata kaubanduse suuruse (partii). Samuti võite määrata stop-lossi ja kasumitase.
Seejärel klõpsa praeguse pakkumishinna lühikese positsiooni avamiseks "Müüa" või "Osta" avatud pika positsiooni avamiseks praeguse küsitava hinnaga.

Kuidas ma sulgen MT4-s positsiooni?

Avatud positsiooni käsitsi sulgemiseks peate esmalt leidma tellimuse oma MT4 ekraani allservas MT4 terminali aknas.Tehke paremklõps tellimusele, mille soovite sulgeda, ja valige Sulge tellimus või topeltklõpsake järjekorras, et avada akna"Tellimine" ja sulgege see sealt. Alternatiivina võite positsiooni sulgeda, klõpsates oma MT4 terminali paremas alanurgas sümbolit X.
Kui teil on lubatud üks kliki kauplemine, toob see kaasa kaubanduse viivitamatu sulgemise ilma kinnitusaken.
Kui olete seadnud kehtivate peatatud kaotuse või kasumimarginaali, suletakse teie tellimus siis, kui turuhind jõuab teie määratud tasemele.

Kuidas panna ootel olev tellimus MT4-le?

Ootel olev tellimus on juhis positsiooni avamiseks, kui instrument jõuab teie eelnevalt kindlaksmääratud hinna sisse.
Saate ootel oleva tellimuse asetada peamise 'tellimuse' akna kaudu. Lihtsalt vahetage "Tüüp" valikul "Kiirkäivitamine" ja seejärel "ootel olev järjekord" . Seejärel kuvatakse rippmenüü, mis võimaldab teil täpsustada, kas ootel olev tellimus on paigutuse ostmise limiit, müügi limiit, ostupunkt või müügi peatamise järjekord. See võimaldab teil määrata piirhinna ja aegumiskuupäeva ning aja.
Pidage meeles, et ostupiirangud ja müügi piirangud tuleb paigutada praeguse turuhinna piiridesse, samal ajal kui Müük peatub ja ostupiirangud tuleb paigutada praeguse turuhinna alla .

Kuidas muuta või kustutada ootel olevat tellimust MT4-s?

Oma tellitud tellimuse muutmiseks või kustutamiseks leidke see MT4 ekraani allservas aknas Terminal . Avatud tellimised kuvatakse teie konto andmete kohal, kuid tellimusi, mis pole veel täidetud, kuvatakse nende all. Paremklõps või topeltklõpsuga tellimusel vajutades, mida soovite muuta või kustutada. Ilmub hüpikmenüü, mis võimaldab valida "Muuda või kustutada tellimus" . Ilmub "Tellimuse" aken ja saate muuta tellimuse käivitamise hinda, tellimuse lõppkuupäeva uuesti seadistada, stopp-kaotuse ja kasumitaseme määramiseks või tellimuse üldiseks kustutamiseks.

Miks muutub nupp tühjaks, kui proovin määrata olemasoleva tellimuse jaoks SL või TP?

Kui nupp "Muuda" on tühi, kui proovige seadistada stopp-kaotuse või võtta kasumitaseme olemasoleva tellimuse jaoks, võib see olla tingitud sellest, et olete paigutanud oma stop-lossi või kasumitaseme liiga lähedal praegusele hinnale. Teise võimalusena võib see tähendada, et olete määranud need tasemed praeguse hinna valele küljele.
Pange tähele, et lühikeste positsioonide korral (müüvad tellimusi) peate vähendama kahjumit kuid praegune turuhind ja kasumitasemed peab olema madalam praegusest turuhinnast.
Saate näha iga platvormi minimaalseid peatumisi sümbolite spetsifikatsioonides: https://www.fxpro.com/trading/forex

Kuidas lisada EA kohandatud näitajaid MT4/MT5-le?

Kohandatud EA-de või kohandatud näitajate lisamiseks avage MT4 ja valige Fail> Ava andmekaust , seejärel valige MQL 5> Eksperdid või Näitajad ja kleepige selle kausta faili MQL4/EX4 või MQL5/EX5. Kui Te platvormi uuesti avate, peaksite nägema oma kohandatud EA/indikaatorit navigeerimisaknas ja saate selle lohistada soovitud kaardi (de) le.
MQL5 veebisaidil leiate kohandatud EA ja indikaatorid: https://www.mql5.com/en/code/mt4

Kust leida oma hiljuti loodud EA MT4 platvorme?

Kõik EA-d on nähtavad MT4 platvormi vasakpoolses serva aknas Navigator . Klõpsake rippmenüüst Ekspertnõustajad ja seejärel klõpsake ikoonil +, et valikut laiendada ja vaadata saadaolevate EAde täielikku nimekirja.
Seejärel saate lohistada vajaliku diagrammi selle, mida soovite kasutada.

Kuidas ma saan oma EA backtesti?

Saate oma EA toimivust üle vaadata MT4 platvormi ajalooliste andmete põhjal. Selleks avage Vaade , valige strateegia tester , valige loendist Expert Advisor ja määrake oma backtesti parameetrid.
Täpsemat teavet palun vaadake MT4 backtesting juhendit, mis on saadaval siin .
Kui olete oma EA-ga rahul, võite proovida seda oma demo-konto kontodel.

Kuidas ma tean, kas minu EA töötab korralikult?

Veendumaks, et teie EA toimib õigesti, peate esmalt kinnitama, et teie platvormil on lubatud EA-d. Selleks veenduge, et ekraani ülaosas asuva peamise tööriistariba nupp AutoTrading on roheline. Kui see on punane, klõpsake seda EA-de lubamiseks.



Peate tagama, et teie EA on aktiivne ja kauplemine on lubatud. Selleks paremklõps diagrammil, kuhu EA on paigutatud, valige "Expert Advisors" ja seejärel "Properties". Märkige ruut "Luba kauplemine" ja klõpsake "OK". Teie EA peaks nüüd korralikult toimima.

Luba elada kauplemist

Kui teie EA töötab ja töötab, saate terminali Eksperdid ja vahekaardid vaadata, et näha, kas teie süsteem annab vigu.
Pange tähele, et kui teie EA töötab ja automaatne kauplemine on lubatud, näete EA nime kõrval olevat diagrammi paremas ülanurgas naeratavat nägu.

Miks on minu graafiku nurgas pahane/kurb nägu?

Tundub, et teie MT4 terminalil ei ole lubatud Expert Advisorsi. Seda saab muuta lihtsalt klõpsates diagrammi kohal asuva peamise tööriistariba nupul AutoTrading . Kui seespool olev väike sümbol muutub punasest roheliseks, on EA-d lubatud. Teise võimalusena saate seda teha, minnes "Tööriistad", "Valikud", valige vahekaart "Expert Advisors" ja veenduge, et märkeruut Enable Expert Advisors on märgitud.
Peate ka veenduma, et konkreetne EA on kauplemiseks lubatud, kui liigutate EA-d vahekaardile , valides Luba otsekauplemise graafik.

Kuidas eemaldada oma MT4/MT5 platvormile laetud EA?

EA eemaldamiseks oma platvormilt MT4/5, paremklõpsake graafikul, valige "Expert Advisors" ja seejärel "Eemalda" .

Kas ma saan MT4-l korraga töötada rohkem kui ühe EA-ga?

Jah, võite samaaegselt ja sama vahendiga kasutada mitmeid EA-sid. Siiski võite laadida ainult ühte EA diagrammi. Näiteks kui soovite EURUSD-iga kaubelda kahe EA-ga, peate avama kaks EURUSD-graafikat ja laadima mõlemale EA.

Kust leida konto saldot ja kaubanduse ajalugu?

Kogu kontoinfo ja kaubanduse ajalugu leiate MT4 ekraani allservas olevast akendes Terminal . Selle akna allosas asuvad järgmised kaardid:

Kuidas luua MT4 kauplemisaruanne?

Saate luua kaubanduse ajaloo aruande ja eksportida selle eraldi HTML-i või EXCEL-failina. Selleks peate oma MT4 terminali sisse logima ja klõpsama lehe alaosas asuvas aknas "Terminal" "Konto ajalugu" teie MT4 ekraanil. Paremklõpsake selle akna ükskõik kuhu ja valige Salvesta aruandena . Ilmub uus aken, mis võimaldab teil määrata asukoha salvestamise. Menüü lõpetamiseks klõpsake käsku Salvesta .

Kuidas ma võin kasutada turvakontrolli akna?

Nimekiri Market Watch on osa MT4/MT5, mis näitab kõiki BID/ASK hindu ja võimaldab vaadata vahendeid, tellimusi, avatud diagramme jne. kõik kauplemiseks kättesaadavad instrumendid, paremklõpsake turvakontrolli aknas ja valige Näita kõiki . .



Saate paremklõpsu turvakontrolli aknas valida ' Sümbolid ' ja seejärel käsitsi lisada soovitud vahendid loetelus näha. Samuti saate luua kohandatud komplekte.

Kuidas ma muudan MT4/MT5 salasõna?

Kui olete oma praeguse parooliga sisse loginud platvormile, avage vahekaart Tööriistad> Valikud ja seejärel , valige variant Muuda parooli . Sealt saate sisestada uue parooli, mida soovite kasutada ja kinnitada.

Muuda parooli

Kui teil on probleeme, vaadake MT4 kaubanduse terminali vahekaarti Journal (JUHTI), et näha, kas on vigu.

Kuidas ma saan luua MT4/MT5 Investori parooli?

Investori parool võimaldab kasutajal vaadata kauplemistegevust, kuid ei võimalda juurdepääsu mis tahes kauplemise avamisele/sulgemisele või muutmisele. See on põhimõtteliselt "ainult lugemiseks" juurdepääs.
Kui olete oma parooliga sisse loginud platvormile, valige Tööriistad> Valikud ja seejärel vahekaardil Server , valige "Muuda parooli" . Siit saate valida "Muuda investori (ainult lugemisõigusega) parooli"

Muuda investorit

Mis on MT4 ajaloo keskus?

Ajaloolise keskuse ajal saate juurdepääsu ajaloolistele diagrammidele meie MT4 platvormilt, valides seejärel Tööriistad> Ajaloo keskus või valides F2.
Olemasolevate andmete hulk sõltub valitud ajast, on iga ajagraafiku kohta maksimaalne arv baaride andmeid (ligikaudu 2050 kirjeid).
Näiteks kui valite väikese ajakaadri (nt 1M), võite saada ainult ühe või kahe päeva andmeid .
Võite alla laadida täiendavaid andmeid, kuid see võetakse metatikode serverist. Kui teil on vaja tagantjärele pöördumiseks täiendavaid täpseid hinnaandmeid, võime me seda taotleda ja saata selle teile Exceli dokumendi kaudu, mida saate seejärel importida.

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

CTRADER PLATFORM

Kuidas ma sulgen cTrader positsiooni ?

Positsiooni sulgemiseks klõpsake cTraderi ekraani alaosas asuvas Trade Watch 'nuppu Sulge '. Alates aknas Trade Watch saate valida, kas sulgete ühe tellminus või sulgete kõik avatud positsioonid, klõpsates " Sulge kõik ".
te saate kasutada Quicktrade andmetöötlust, et valida kas see on keelatud või ühe kliki või kahe kliki vahetus on lubatud.

Kuidas sisse logida cTraderi platvormi?

Teie cTraderi mandaadid saadetakse teile e-posti teel, kui teie konto loomine on kinnitust leidnud.

Kui olete platvormi avanud, esitatakse teile sisselogimise kasti või saate minna aadressile cTrader vasakpoolses ülanurgas ja valige Logi sisse .

Sisestage konto number ja kopeerige ja kleepige e-kirjale saadetud sõnum.

Muuda investorit

Sul on ka võimalus Logige sisse oma cTraderi ID-ga , ja kui seda teete, saate siduda kõik oma cTraderi demo ja reaalajas kontod, nii et saate lihtsalt oma cTID-i sisse logida ja lihtsalt vahetada kauplemiskontod.

Kuidas luua cTraderis uut tellimust?

Uue tellimuse loomiseks cTraderis on mitu võimalust.

Võite vajutada F9 , et avada aken Loo tellimus või klõpsata ikoonil platvormi vasakpoolse külje vaatlusnimekirja kohal. Võite klõpsata ka mis tahes vahendil menüüs Vaatamisnimekirjad ikoonil Uus tellimus või asetage tellimus otse nuppud Osta ja müüa:

Osta ja müüa nuppe

Ostu-müügi nupud on saadaval ka mis tahes diagramm on avatud:

available

Kui te ei tee seda on QuickTrade ™ seadistustes sisse lülitatud, ilmub uus aken, mis võimaldab teil luua uue turukorralduse, piirangukorralduse või peatamise korra, soovitud vahendi valimiseks, mille soovite kaubelda, ja seada stop-loss ja kasumitase:

Turu järjekord
Märkus: Kui soovite avada ja sulgeda tehingud ühekordse või topeltklõpsuga, otse diagrammidest ja jälgimisloendist, peate seadistustes selle seadistama.

Kuidas panna tellimus ootele?

Ootel olevat tellimust saate paigutada Loo tellimus akna kaudu. Lahtris "Loo tellimus" valige Piirangukood või Peatamise järjekord ja valige oma sümbol, piirhind, maht ja aegumiskuupäev ja kellaaeg, kahjumit ja kasumimarginaali ning klikkige nupul "Müük" või "Osta".

Võite ka ootel olevaid tellimusi paigutada turgude sügavuse kaudu või paremklõpsuga diagrammil.

Kuidas cTraderis ootel olevat tellimust muuta või kustutada?

Kui teil tekib vajadus muuta või kustutada ootel olevat tellimust, klõpsake aknas "Tellimused" . See avab kõik ootel olevad tellimused. Paremklõps tellimusele, mida soovite muuta või kustutada, et anda võimalus muuta või tühistada tellimus. Kui klõpsate käsul "Muuda" , ilmub uus aken, mis võimaldab teil muuta ootel oleva tellimuse parameetreid. Kui klõpsate käsku Tühista , eemaldatakse teie tellimus loendist automaatselt.

Kuidas ma saan luua ühe klõpsu või topeltklõpsamiseks vajaliku kauplemise?

CTraderi platvormil klõpsake alumises vasakus nurgas seadistusikooni ja valige vahekaart QuickTrade . Siit saate valida, kas soovite ühe klõpsu või topeltklõpsu kauplemise.
Kui teil on kiirsuhtluse seaded "Keelatud" , tähendab see, et teil on kauplemistegevuse kinnitamiseks pop-up.
Te saate ka sellel aknal seadistada vaikeseaded SL/TP ja turuvälja seaded kõikide tellimustüüpide jaoks.

Klõpsa kauplemisele

Kuidas arvutatakse cTraderi komisjonitasud?

cTrader spreads start from as low as 0.2 on majors, and the commission is 3.50 per lot of the base currency of the pair traded. This is charged when you enter and when you exit the trade.
You can use the cTrader commission calculator below to calculate the commission for different trades:
https://www.fxpro.com/trading-tools/calculators/ctrader-commission
As standard, the commission is calculated as $35 per $1million USD traded.
FX example- If you are trading 1 lot (100k) of EUR/USD, the commission will be €3.50 when you enter and when you close the trade (€7 overall).
Metals example- (number of oz X MP) / 1,000,000 X 35 = One way commission

Mis on cTraderi ID (cTID) ja kuidas seda luua?

cTraderi ID (cTID) on üks sisselogimine, mida saate luua (pakutakse cTraderil otse), mida saate seejärel kasutada kõikide oma cTraderi kontode ühendamiseks kasutajanime ja parooliga. Selle loomise võimalus esitatakse platvormi avamisel või klõpsates platvormi paremas ülanurgas Registreeru . Kui cTID-iga sisse logitud, muutuvad teie cTraderi kontod automaatselt ühendatud ja teil on ka juurdepääs täiendavatele funktsioonidele, mida cTID pakub, näiteks:

  • Kohandatud jälgimisnimekirjad
  • e-posti märguanded
  • hinna hoiatused
  • töökohad
Märkus: cTID eraldatakse teie FxPro konto sisselogimise üksikasjadest ja midagi, mida pakub Spotware otse. Lisateavet leiate siit

Kuidas ma saan cTraderil alla laadida cBot või kohandatud näitajat?

Saate alla laadida täiendavaid indikaatoreid/cBotsid cTDN veebisaidi kaudu: https://ctdn.com/algos/indicators

more indicators

Kuidas ma tean, kas minu cBot töötab õigesti?

Kui te kasutate oma cTraderi platvormil cBotsit, näete diagrammi alumises vasakus nurgas lisatud cBottide loendit. Kui teie cBot töötab õigesti, ilmub ka nupp Stopp .
Kui kasutate cBotsit vahekaardil Automatiseerimine , võite näha cBots-loendis iga cBot-i aktiivsete juhtude loendit. Käivitatavate eksemplaride kõrval kuvatakse ka nupp Stopp .
Kui cBot töötab, saate vaadata Teataja ja cBot Logi ", et näha, kas teie süsteem annab vigu.

Kas ma saan testida oma cBot'i enne alustamist?

: Jah, saate testida oma cBot'i toimivust eelmiste andmete põhjal cTraderi platvormil. Selleks peate liikuma platvormi jaotisele Automatiseerimine , klikkima oma cBot-i kõrval oleval noolel ja seejärel käsku Lisa asi . Liikuge vahekaardile Backtesting ja seadistage oma eelistatava tagasiside testi parameetrid enne näitamist.
Kui olete rahul oma cBot'iga, saate seda katsetada elus kauplemise tingimustes, kasutades seda oma demo-kontol .

Kas ma saan üheaegselt kasutada rohkem kui ühte cBotti?

Jah, võite käivitada mitu cBotsit samal ajal ja samal kaardil. Kui olete need kaardile lisanud, näete diagrammi alumises vasakus nurgas eraldi kasti.

Kuidas lõpetada cBot, mille olen laadinud oma cTraderi platvormi?

CBot eemaldamiseks cTraderist klõpsake nuppu Peata . Näiteid saab eemaldada kaardilt cTrader'is või loendist "Juhtumid" "Automatiseeri" .

Kas minu cBot jätkab tööd pärast cTraderi platvormi sulgemist?

Selleks, et teie cBots saaks teiega kaubelda, peab teie seade tööle minema avatud cTraderi terminaliga. CTraderi terminali sulgemine põhjustab teie cBots'ide kauplemise lõpetamise.

Saate tellida FxPro VPSi (virtuaalne privaatne server), et teie cBots jätkab kauplemist ööpäevaringselt, olenemata sellest, kas teie cTraderi terminal on avatud või teie arvuti töötab.

Kust leida konto saldot ja kaubanduse ajalugu?

Teie konto saldo ja kaubanduse ajalugu leiate oma cTraderi ekraani allservas aknas Trade Watch .

  • vahekaart Positsioonid:/strong> näitab praegust saldot, omakapitali, marginaali, vaba marginaali, marginaali taset ja realiseerimata kasumit ja kahjumit.
  • Vahekaardid: kuvab praegu ootel olevaid tellimusi
  • Ajaloo vahekaart: kuvab kogu tellimuste ajaloo.

Kuidas luua kauplemisportfelli väljavõtet?

Saate eksportida oma kaubanduse ajalugu aknas Trade Watch . Avage vahekaart Ajalugu , paremklõpsake eelmiste tellimuste loendis ükskõik kuhu ja valige HTML-dokumendi jaoks kaubanduse ajaloo aruande loomiseks Loo kinnitus ; Excel eksemplari faili loomisel valige ekspordiartikkel Exceli

Kuidas paigaldada cTraderi lauaarvuti platvorm?

Saate crafteri lauaarvuti platvormi alla laadida meie veebisaidilt allpool olevast linkist: https://www.fxpro.com/trading-platforms/ctrader
Kahjuks ei ole MAC-i versioon praegu saadaval, kuid me pakume cTrader veebiserverit, millele pääseb juurde: https://ct.fxpro.com/ Süsteeminõuded ja toetatud brauserid saate vaadata spotware abikirja .
Kui teil tekib tõrge selle installimise ajal, tekib see enamasti tulemüüri/viirusetõrje kaudu, mis blokeerib või piirab allalaadimist. Palun ajutiselt keelake kõik tulemüürid/viirusetõrje ja proovige platvormi allalaadimiseks uuesti.

Kuidas eemaldada cTraderi platvormi?

Kui eemaldate cTraderi täielikult, on ka temp-kaustad, mida peate selle eemaldamiseks edukalt kustutama. Palun järgige alltoodud juhiseid, et see täielikult oma arvutist eemaldada:

Tühjenda cTraderi juhtpaneeli kaudu, siis:
- Dokumentide alt eemaldage cTrader ja cAlgo - all C:/Users/user/AppData/Roaming/'' eemalda: - Fxpro-cAlgo - FxPro-cTrader - FxPro-cTraderUsers
- '' C: /Users/user/AppData/Local/Apps/2.0/'' kustutada see kaust
Te saate seejärel uuesti laadida.

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

Põllumajandustoorme futuurid

Kuidas FxPro Edge kauplemisplatvormile sisse logida?

FxPro Edge'i saab sisse logida https://edge.fxpro.co.uk ja sisestate oma otseprofiili volikirjad.

Logi sisse

teil on mitu kontot, saate valida, millist neist järgmisel ekraanil kasutada.

Sisselogimine

Teil on võimalik lülituda teisele kontole, klõpsates üleval paremas rippmenüüs.

 Sisselogimine

Kuidas paigutada uus tellimus?

Uue tellimuse esitamiseks on mitmeid viise:

  1. Kaardi
    • abil paremklõps diagrammil
    • Klõpsake „Loo uus tellimus”

      Loo tellimus
    • Ilmub dialoog Uus tellimus. Siin saab reguleerida avatud positsiooni parameetreid.

      Loo tellimus < br>
  2. Loo tellimuse nuppude abil

     Loo tellimus

  3. Teie jälgimisloendi tellimiskampaaniate kaudu (kui kaup on lubatud ühe klõpsuga)

     Loo tellimus

Kuidas sulgeda positsiooni FxPro Edge'is?

Avatud positsiooni käsitsi sulgemiseks peate kõigepealt tellimuse vidina otsima. Võite klõpsata nupule „Sulge tellimus” (1-klikiga kauplemine lubatud) või topeltklõps tellimusel ja sulgeda see ilmuvas dialoogis.

 Sulge asukoht

 Sulge asukoht

Kui olete määranud kehtiva peatuse või kasumi taseme, suletakse teie tellimus pärast seda, kui turuhind jõuab määratud tasemeni.

Kõik suletud positsioonid kuvatakse vidina „Ajalugu“

Kuidas paigutada FxPro Edge'is ootel olev tellimus?

Ootel olev tellimus on käsk avada positsioon, kui instrument jõuab teie poolt eelnevalt määratud teatud hinnaga. Ootatava tellimuse saate paigutada dialoogi "Tellimus" kaudu, valides vahekaardid "Limit" või "Stop". Dialoogi abil saate määrata ootamatu tellimuse piirhinna ja aegumise kuupäeva / kellaaja.

„Pending

Pidage meeles, et ostu peatamised ja müügi piirmäärad tuleb paigutada praeguse turuhinna kõrgemale, samas kui müügi peatused ja ostupiirangud tuleb paigutada kehtiva turuhinna alla.

Teise võimalusena saate koheselt paigutada ootamatu tellimuse paremal klõpsamisel diagrammile.

Ootel olev tellimus 2

Miks on nupp „Muuda asendit” hall, kui püüan SL / TP seadistada olemasoleva tellimuse jaoks?

See võib olla tingitud sellest, et olete paigutanud oma stop-loss- või take-profit tasemed praegusele hinnale liiga lähedale. Teise võimalusena võib see tähendada, et olete need tasemed seadnud kehtiva hinna valele poolele.

Pange tähele, et lühikeste positsioonide (müügitellimuste) puhul tuleb peatuskaod määrata kõrgemaks kui praegune turuhind ja Kasumitaseme määrad peavad olema praegusest turuhinnast madalamad.

Iga platvormi minimaalset peatusastet saab vaadata sümboli spetsifikatsioonides: https: // www.fxpro.com/trading/forex

Kas ma saan FxPro Edge'ile lisada kohandatud näitajaid või EA-sid?

FxPro Edge ei toeta hetkel kohandatud näitajaid ega EA-sid. Me soovime sellele toetust tulevastes väljaannetes lisada.

Kuidas lisada oma tööruumi rohkem vidinaid?

Saate lisada rohkem vidinaid, et kohandada oma tööruumi, klõpsates külgriba nupul „+”. Vidinaid saab ümber paigutada, ümber paigutada ja ümber suuruse muuta.

Widgets

Kas ma saan vaadata, kui hea ma olen olnud?

Saate oma konto toimivust vaadata, klõpsates kas:
a) Ülesriba
b) 'Konto toimivus' ikoon külgribal

Account Performance

How to download trading platforms?

  1. After you register and log into FxPro Direct, you will see the relevant platform links conveniently displayed on your 'Accounts' page, next to each account number. From there you can directly install desktop platforms, open webtrader, or install mobile apps.
  2. Alternatively, from the main website, go to “All Tools” section and open the “Download Centre”.
  3. Scroll down to see all the platforms available. Several types of terminals are provided: for the desktop, web version and mobile application.
  4. Select your operating system and click “Download”. The platform upload will start automatically.
  5. Run the setup program from your computer and follow the prompts by clicking “Next”.
  6. After the installation is complete, you can log in with the specific account details that you received on your email after the trading account registration at FxPro Direct. Now your trading with FxPro can begin!

Watch video instruction

Video Thumbnail

TRADING & EXCITATION

Mis on CFD?

Erinevuste lepingud (CFD-d) on tuletisinstrumendid, mis võimaldavad ettevõtjatel spekuleerida hulga alusvarade muutuvaid väärtusi, ilma et nad peaksid neid omandama. Vahelepingu puhul nõustub ostja ja müüja, et müüja maksab lepingu lõppemisel ostjale vara väärtuse erinevuse lepingu sõlmimise ajal ja väärtuse ajal, mil see aegub. Kui erinevus on negatiivne, peab ostja selle asemel maksma vahe müüjale. Kui CFDde kauplejad kauplevad (või lähevad kauaks) tõusu prognoosimisel ja müüvad (või lähevad lühikeseks) väärtuse languse prognoosimisel.

Kuidas lugeda valuutapaari?

Forexis kaubeldakse valuutades paarikaupa. Iga valuuta on esitatud kolmekordse lühendina ja tavaliselt eraldatakse sellest valuutast, millega see on seotud, tühiku, punkti või sümboliga. Näiteks viitab EUR/USD euro USA dollari vääringu paarile. Parimat esimest valuutat nimetatakse põhivaluutaks. Teine valuuta paaris on tuntud kui valuutakurss. Paari väärtus määratakse kindlaks, kui palju tsentraalse valuuta on vajalik põhivaluuta üksiku osaku soetamiseks. Seega, kui EUR/USD kaupleb hetkel 1,31-ga, siis tähendab see seda, et 1 euro ostmiseks on vaja 1,31 dollarit.

Mis levikut pakute?

Pakume kõigil meie platvormidel konkurentsivõimelisi ujuvaid jaotusi. MT4/MT5 kontodel võtate teid ainult mõne instrumendi kauplemise eest. Komisjonitasu pole. 
 
On cTrader konto levib on palju madalamad (0 suuremate FX paari), kuid seal on komisjonitasu iga kaubandus. (35 dollarit ühe miljoni dollari eest) . 

Samuti pakume MT4 fikseeritud leviku kontot, millel on 7 suurima FX-paari fikseeritud levikuid. 
 

Miks pole minu ootel olevat korraldust täidetud?

Kui teie ootel, et ei ole täidetud, siis võib olla, sest sa ei ole piisavalt rahalisi vahendeid, et avada positsiooni kui poolelioleva tellimuse tingis. Kui see nii on, kustutatakse ootel olev tellimus teie konto ajaloos .
Võimalik, et teie ootel olevat tellimust ei ole võimalik täita, kuna määratud hinda ei saavutatud. Pidage meeles, et ootel müügi korralduste puhul peab pakkumise hind jõudma teie määratud tasemele; ootel olevate ostuarvelduste puhul peab küsitud hind jõudma teie määratud tasemele.

Milliste komisjonitasude eest võin ma kaubelda?

Meie MT4/MT5, FxPro Markets & Spreadbetting kontodel ei võeta meilt mingeid vahendeid. Teil tuleb tasuda ainult leviku, mille puhul rakendame väikest hinnalisandit (samuti kõiki kohaldatavaid vahetuskulusid).
CTraderi platvormil, kui kauplevad FX & Metals, on iga 1 miljonit USD positsiooni avamisel ja 35 USD positsiooni sulgemisel. Siiski on cTraderi levod madalamad kui muude kontode tüübid.

Milliseid vahendeid te kauplemiseks pakute?

FxPro juures pakume CFD-d Forexi , metallide, futuuride, aktsiate, spot-indeksite, spot- energiate ja krüpteeringute kohta. Palun külastage meie lehte, et saada rohkem teavet iga vara:
https://www.fxpro.com/

Kas pakute krüptokursse?

Praegu pakume CFD-sid Bitcoin, Ethereum, Litecoin, BitcoinCash & Ripple.

Lisateavet leiate järgmisel lingil:

https://www.fxpro.com/kauplemine/krüptokursused/btcusd

https://www.fxpro.com/trading/cryptocurrencies/ethusd

https://www.fxpro.com/trading/cryptocurrencies/ltcusd

https://www.fxpro.com/trading/cryptocurrencies/bchusd

https://www.fxpro.com/trading/cryptocurrencies/xrpusd

Pange tähele, et krüpto kontod on saadaval ainult FCA ja SCB jurisdiktsioonid. Kahjuks pole CySeci ja MENA jurisdiktsioonides veel krüptokursuseid saadaval.

Kas te garanteerite peatuskaotuse?

Stop-loss order võib olla lisariski vähendamise strateegia. Stop-lossi järjekord ei ole kunagi garanteeritud. Seda põhjusel, et stopp-kaotsimiskorralduse hind on "käivituspunkt". Juhul, kui kaubeldava finantsinstrumendi hind läheneb käivitushinnale, käsitletakse teie stopp-kahjumite järjekorda turukäsundina ja täidetakse tellimuse täitmise eeskirja alusel mahu kaalutud keskmise hinnaga (VWAP). Ebanormaalsete tingimuste ja kõrge volatiilsuse korral võib stop-lossi järjekorda teostada halvema hinnaga . 

Eelnev kehtib kõikidele meie platvormidele paigutatud kõikide peatuste kohta.

Kui palju kümnendkohti te hindate?

Me tsiteerime kõiki FX paare lisandväärtusega, mis tähendab, et viimane number on "punkt" ja teine ​​viimane number on "Pip".

Mis on FxPro täitmismudel?

Me oleme NDD täitemehanker, kes pakub 6 alusvara kohta CFD-d. Pakume turukäitlust enamikus meie kontotüüpides, kuid pakume siiski ka Instant Execution'i kontot.

Me sisestame oma tellimuste voogu sisuliselt ja jääkide kokkupuude jääb meie tururiski piiridesse. Siis võib ülemäärast kokkupuudet välismaal maandada.

Võite lugeda lisateavet meie täitmismudelilt allpool oleval leheküljel:

https://www.fxpro.com/pricing/model

Kas teie platvormidel esineb libisemist?

Libisemine on osa kauplemisest ja levinud valuutaturul. See esineb suure volatiilsuse või madala likviidsuse ajal, samuti oluliste uudisteteate või olulise majandusliku

Kas pakute mikro (0,01) partiid?

Jah, mikroosakesed on saadaval kõigis meie platvormides, kasutades standardse konto tüüpi

Millist võimendust te pakute?

Saadaval olev finantsvõimendus võib erineda sõltuvalt teie poolt registreeritavast kohtualluvusest ja teie kaubanduse vahendist/platvormilt. Lisateabe saamiseks finantsvõimenduse kohta järgige allolevat linki:

https://www.fxpro.com/leverage-information

what-are-fixed-spreads.title

what-are-fixed-spreads.description

Mis on ujuvad levimised?

Ujuva intressimäära kõikuv tase sõltub turu volatiilsusest ja olemasolevast likviidsusest. Nad esindavad parimat pakkumist ja küsivad hinnad, mida me suudame tagada oma likviidsuse pakkujalt.

Kõige rohkem on ujuva intressimääraga eelised, et saate kauplemise ajal parima praeguse turuhinna, mis võib sageli olla madalam kui fikseeritud vahetuskontoga kauplemisel. Teisest küljest võivad ujuvvärvid ka märkimisväärselt laieneda enne ja pärast suure mõjuga uudisteteateid ja suure turu volatiilsuse ajal.

Kas ma saan nõustuda?

FxPro MT5 ja FxPro cTraderi platvormid kasutavad turukäitumist ja seega pole rekotti.
Kuid võite ilmneda FoxPro MT4 Instant-kontolt nõudeid väga ebastabiilsetel turutingimustel. Võite vältida nõudeid, kontrollides akna Tellimuse alaosas asuvat kasti "Standard kõrvalekallet", mis võimaldab teil määrata teile valikuliselt saadaval oleva koguse, kui turuhind erineb teie klõpsatud hinnast.
Pange tähele, et hüpikakende hüpikaken keelatakse, kui kasutate ühe hiireklõpsuga kauplemise funktsiooni. Kuid nõude esitamise järel kuulete helisignaali tingimusel, et helisignaal on lubatud (Tööriistad> Valikud> Sündmused) ja nõue esitatakse klienditerminalis teie logifailides.

mis on seiskamise tase?

Margin level (%) is displayed on the trading platform and is calculated as follows: Equity / Margin X 100.

FxPro offers Negative Balance Protection (subject to the FxPro Order Execution Policy) to ensure that clients cannot lose more than their overall investment.

The stop out level is {{percent}}% for all account types.

For cTrader accounts, Spotware’s 'Smart Stop Out' logic will be used.

Mis vahe on peatusjärjekord ja piirangukorraldus

Limiidi- ja stoppkorraldused on tihti omavahel segaduses, sest mõlemad on ootel olevad korraldused, mis juhendavad maaklerit positsiooni avama või sulgema, kui vara hind jõuab teatud tasemeni. Osaku piirhäälestuste tellimine näitab, et positsioon avatakse siis, kui turuhind jõuab tasemeni, mis on madalam kui praegune hind, müüvad piirangukäsklused, et positsiooni avaneda, kui turuhind jõuab tasemeni, mis on praegusest turuhinnast kõrgem. Vastupidi, praeguse turu kohal olevad stopp-tellimused on sisestatud ja praeguse hinna all müüakse peatusi.
Peamiselt tellimuste piiramine püüab saada praegusest paremat hinda, samal ajal kui stopp-tellimusi kasutatakse, et ära kasutada tõusud ja vähendades kahjumit allapoole. Peatumiskäsud täidetakse sisuliselt turukäsunditena, kui hinnakäivitus käivitab need,võivad sellisena neid libiseda ja teatud turutingimustes nõrk.

Kas minu EA/cBot jätkab tööd pärast platvormi sulgemist?

Selleks, et teie EA-d teeksid teile kauplemist, peab teie seade tööle minema avatud MT4/cTrader-terminaliga. Teie terminali sulgemine põhjustab teie EA-de/cBotsi kauplemise peatamise.
Saate tellida FxPro VPSi (virtuaalne privaatne server), et teie EA-sid/cBotsid teeksid tööd ööpäevaringselt, olenemata sellest, kas teie MT4/cTrader terminal on avatud või teie arvuti töötab.

Kuidas on vahetada?

Vahetustehingute arvutamisel võetakse arvesse vahetatava valuutapaari vastavate intressimäärade erinevust ja FxPro teenustasu lisamist järgmise positsiooni ümberpaigutamise eest. Tulemuseks võib olla kas positiivne arv kliendile või negatiivne arv võlgnevalt kliendilt.
Vahetuse määr arvutatakse esmaspäevast reedeni kell 23:59 serveriaega. Kuupäev on reedel kolmekordseks, et arvestada nädalavahetustel, kui vahetustehingut kohaldatakse endiselt, kuigi pangad ja turud on suletud.
Vahetusmaks =[(üks pip/vahetuskurss) X kaubamaht (partii suurus) X vahetustehingu väärtus punktides]/10

What is leverage?

Leverage affects the funds required to place a position, multiplying your buying power, allowing you to open a position larger than your deposit. Leverage requires you to post collateral with us in the form of margin and the higher the leverage the less the required margin to open a position of equivalent value or for the same initial margin you can open much larger positions.

Initial margin Leverage Buying Power (units)
$1,000 1:1 $1,000
$1,000 1:10 $10,000
$1,000 1:33 $33,000

Leverage can be expressed either as a Ratio, or in a % format. Both are displayed on our website for easy understanding.

For example, saying you have leverage 1:20 is the same as saying you are required to have a margin that is only 5% of the overall value of the trade.

Excessive use of leverage can of course be very risky because it can magnifies your P&Land this can lead to large losses which can lead to stop out, the automatic closing of your position. This is because your collateral available to sustain potential losses and not fall below the ‘maintenance margin’ required so that your position is not liquidated, is much less as a % of the position when using higher leverage.

Also note that higher leverage increases the effect of spread and Swap fees as a % on your invested capital. For example if the spread on an instrument as a % is 0.1% and you open a trade with 20 times leverage the spread cost as a % on your deposited margin will be 2%.

Example:

With leverage 1:5 you would need to deposit EUR 20,000 to open 1 lot of EURUSD (100,000) , while at leverage 1:30 you could open the same trade with only EUR 3,333.

Please refer to the margin calculator, https://www.fxpro.com/trading-tools/calculators/all-in-one. Here you can test how much of your margin will be needed to open a trade at different leverages and with different lot sizes

What is VWAP?

VWAP stands for ‘Volume Weighted Average Price’ and applies to market execution orders

If the requested volume is not available all at the same price, the order will automatically execute the maximum volume at the best available price, and then the remaining volume at the next best price and so forth. An average of all these prices is then taken, which is the price the order will execute at (the VWAP).

All stop orders, once triggered, are subject to ‘Market Execution’ which means that FxPro will automatically aggregate all available liquidity at the best possible prices and fill your stop orders at first available VWAP. The VWAP price may be on, above, or below your requested price.

Please see the relevant section of our Order Execution policy: Market Execution Order Market order is the intention to either buy or sell at the current market price, subject to the liquidity available. In the event, there is not enough liquidity at the top of the book to fill a Client’s market order, the system will automatically aggregate the volume received from third party liquidity/ price provider(s) and execute the market order at the ‘Volume-Weighted Average Price’ (‘VWAP’), subject to the liquidity available at the time of the execution.

Example:

Depth of Market for EURUSD

The image above shows a snapshot of the Depth of Market for EURUSD.

The right hand side shows ASK prices (price at which you buy)

The left hand side shows BID prices (price at which you sell)

Each tier displays the volume available at each price tier. For example, a trade of 2.50 lots or lower, would receive the top of the book price (the first row of prices). And for trade size above this, the overall price would be calculated according to the price tiers and volumes available at each.

For example, lets say we want to Sell 8 lots (800k units of EUR). The order will be executed as follows:

250,000 * 1.16520 = 291,300

500,000 * 1.16519 = 582,595

50,000 * 1.16518 = 58,259

You then add up all the tiers = 932,154 and divide by your trade size in units

932,154 / 800,000 = 1.16519 (rounded to 5 decimal places)

What is a market order?

A ‘Market Order’ applies to the MT4 Market, cTrader, MT5 & FxPro platforms and dictates that you want to enter the market at the current market price, no matter what that may be. Market Orders are filled at VWAP (Volume Weighted Average Price), meaning that you may receive a price above, below or on the price you saw when you executed the order.

Market Execution is also applied to all ‘Stop’ orders across all of our platforms. (Stop losses, Stop outs & pending stop orders).

Because different LPs will have different prices and available liquidity, the available volume is tiered and large orders may be executed at a non-‘top of the book’ price. Top of the book means the best Bid / Ask prices are streamed in the platform. The Market Depth however is much more complex than this and Market Execution accounts for this. Please refer to our ‘What is VWAP?’ question for further information.

What is a Stop Loss order?

A ‘Stop Loss’ order is used to limit losses, or potentially to take a profit after a loss.

It can be attached to an order at the time of opening, or you can modify a position and add a stop loss at a later time. It can also be attached to a Pending Order.

A Stop Loss must be placed below the current market price on Buy positions, and above the current market price on Sell positions.

All Stop orders, which include Stop Losses, are executed with ‘Market Execution’, which means that once the order is triggered, it is filled at the current market price at that time (VWAP).

The VWAP can be on, above or below the requested price.

This means that especially during times of high volatility, you may receive a much different price than your specified stop level, which is referred to as ‘Negative Slippage’.

What is a Take Profit order?

A ‘Take Profit’ order is used to lock in profits at a specified price, or potentially to limit further losses after a substantial gain.

It can be attached to an order at the time of opening, or you can modify a position and add a take profit at a later time. It can also be attached to a Pending Order.

A Take Profit must be placed above the current market price on Buy positions, and below the current market price on Sell positions.

All ‘Limit’ orders, which includes Take Profit, are executed with ‘Limit Execution’, which means that you will receive your requested price or better. At the time your Take profit is triggered, if a price exists in the market which is in your favour, FxPro will fill you at the better price.

It is not possible therefore, to receive a worse price on a ‘Limit’ order such as Take Profit.

Take profits on long positions will be triggered for execution once the ‘BID’ price reaches your take profit level. Take profits on short positions will be triggered for execution once the ‘ASK’ price reaches your take profit level.

What is a Stop Out?

A ‘Stop Out’ is a triggering of a forced automatic closing of a trader's positions in case that person's trading account equity falls below a certain threshold.

Margin level is displayed on the platform as a % anytime you have open positions, and is calculated as: Equity / Initial Margin *100

Equity means the balance + unrealised P&L in each trading account and does not include any balance in your FxPro Wallet.

Example:

The Stop Out level is 50%, depending on your jurisdiction. This means that once your Equity falls to a value equal to 50% of your initial margin, stop out(s) will begin to occur.

So, with an initial deposit of $1000, and an initial margin of $100, you are left with a Free Margin of $900. If losses reach $900, you will have 0 Free Margin remaining, and your margin level % at this time would be 100% (100 equity / 100 Initial margin = 100%). If losses continue and eventually reach $950, the 50% Stop out would be triggered. (50 equity / 100 used margin = 50%)

Now that we have explained how the stop out is applied, let’s see an example at which price you would be stopped out.

You open a Buy position of 100 barrels of Brent Oil (0.1 lot) at a price of $55 per barrel. This position is using a leverage of 10 times (1:10) and you started with $600 in your account.

Initial margin is 1/10= 10% of the exposure. The exposure, in this case, is 100 barrels times 55= $5,500. So, your initial margin is 550, leaving $50 free margin.

The price starts to fall, and we want to find out at what price Equity will be equal to 50% of initial margin. To do this, we need to calculate the price at which our loss will be 50% of 550 = 275, plus the free margin because as we explained in previous example above, losses are first used against free margin. So, the total loss would be 325 or 3.25 per barrel since our position is 100 barrels. When the price drops by 3.25 and reaches (50-3.25) $46.75, that is the BID price, you will be stopped out.

Stop Outs help to prevent trading accounts from falling into a negative balance, however, in very volatile markets, or during market gaps, it is not always possible to fill orders at a specific level and there might be significant slippage when Stop out orders are executed.

How can I show the ASK price on the platform?

As default, price charts are built using the BID price, however, it is the ASK price (the higher price) at which Sell order closures are triggered or buy positions are opened.

You can add the current ask price to the chart on all our platforms if it is not already shown as default.

On MT4 and MT5 go to Charts >Properties and tick the box to ‘Show Ask line’.

On cTrader, right click in the chart and go to ‘Viewing Options’ and tick the ‘Ask Price line’ option.

On the FxPro App, the Ask price appears as default

What is slippage?

Slippage refers to instances where the executed price differs from your requested price. I.e. the price ‘slipped’.

Slippage occurs when your Market Order is triggered and filled at a price different to that which you have requested. The difference may only be minimal, or it could be significant. Price Gaps and increased volatility can result in substantial slippage in some cases.

This is a normal market practice and a regular feature of the foreign exchange markets under conditions such as illiquidity and volatility due to news announcements, economic events and market openings. The slippage can be positive or negative. Slippage can also occur when larger orders are partly executed at tier 2 or even Tier 3 prices (see question What is VWAP).

Although we are not required to do so, we publish our Execution Statistics every year on our website: https://www.fxpro.com/pricing/model

Example:

You have a long (buy) position of 1000 barrels (1lot) of WTI prior to market closing at price $50.00, and you set a take profit at price $50.50 and a stop loss order at $49.5.

However, due to significant news reports over the weekend, at the market opening on Monday, WTI opens with an upward gap at price $51.

Therefore, your take profit order will be triggered once the market reopens (as the price has moved above your take profit level), at the price of $51.00, and will be executed at this price or better.

This is how market gaps and slippage may cause more profit or loss than anticipated and why stop orders such as ‘stop losses’ are never guaranteed to be executed at your requested price.

What is Spread?

The difference between the Bid and Ask prices is the ‘Spread’, which is what you pay to the broker in return for placing the order through them.

Therefore, you will notice that trades start in a minus figure, as you need to cover the spread before you begin make profit.

Let’s demonstrate this using an example. You buy 1 lot of EURUSD at $1.0700 the bid and ask prices were $1.0698 and $1.0700. When you buy, you get the Ask price. The price moves in your favour by 5 pips making the new Bid and Ask prices $1.0703 and $1.0705. You close the trade by selling at the new Bid price of $1.0703, making 3 pips profit which equals $30.

The reason that in this example your profit is less by $20, is due to the fact that you have been charged a 2pips spread.

Let’s take another example using GOLD, which is denominated in USD. You decide to Sell (short) 100oz (1 lot) when the bid and ask prices were 1600.50 and 1601.00. As this is a sell position, it is opened at the Bid price of 1600.50. The price then moves down in your favour by 0.50, making the new bid and ask prices 1600.00 and 1600.50. You close the trade by buying at the new Ask price of 1600.50.

In this case, even though the price moved in your direction, you were charged the spread and your order was opened and closed at the exact same price (1600.50), meaning that your Profit or Loss is equal to 0.

Spreads are typically floating and fluctuate depending on liquidity and volatility. Volatility is affected by Liquidity and vice-versa.

What do I do if I have a question or enquiry regarding one of my trades?

If you would like to check any orders, please send an email to [email protected] from your registered email address with your account number and the order number of the trade, and we will check your enquiry and get back to you as soon as possible.

You can find the order number in your trade account tab or history tab.

Why has my pending order been executed or Stop loss/take profit triggered when the price has not reached the specified price?

Bear in mind that Buy positions are opened at the Ask price (and closed at the Bid price), whereas Sell positions are opened at the Bid price (and closed at the Ask price).

Therefore, stop losses, take profits and pending orders need to be triggered by the Bid or Ask price displayed on the price chart before being executed.

The Ask price is always higher than the Bid price as it includes the FxPro spread. Therefore, you need to take into account the spread at the time the order was triggered.

For example, if you opened a sell trade on EURUSD at 1.15700 and placed a stop loss of 1.15750, it means your stop loss will be triggered when the Ask price reaches 1.15750. So, if the spread at the time is 1.5ips, you may see your order closed when the price in the chart is only at 1.12735.

The price charts display BID prices by default. If you cannot see the current ASK price in your platform, please refer to our FAQ: How can I show the ASK price on the platform?

What is liquidity?

Liquidity, in simple terms is the ability to trade (buy and sell) an instrument and is considered good when there are many market participants interested in Buying and Selling the instrument at any volume. The easier it is to sell or buy the instrument at any given volume, the better the liquidity.

The more liquid an instrument, the tighter the spread usually, as the market participants compete to get the best prices. When there is low liquidity, the pricing is generally more erratic, and the spreads may be higher due to lower demand for the instrument.

What is Swap (rollover)?

Since every currency trade involves borrowing one currency to buy another, interest rollover charges are part of forex trading.

Interest is paid on the currency that is borrowed, and earned on the one that is bought. Swap may be positive or negative and applies whenever you leave a trade open overnight.

If you are buying a currency with a higher interest rate than the one you are borrowing, then the net interest rate differential will be positive and you will earn funds as a result. Conversely, if the interest rate differential is negative then you will be charged.

Swap also applies to non-FX instruments, due to the fact that all instruments are traded in particular currency which incurs an interest rate.

On the platforms, ’swap’ is automatically converted into the balance currency. The Operation is conducted at midnight server time (10pm UK time) and will only be charged/gained if you have an open trade at this time.

the swap is calculated and charged once every weekday, however, to account for weekends, a triple charge will take place on Wednesday for FX & metals, and on Friday for other instruments. FxPro Swap rates are in line with the Banks and are reviewed and updated on a weekly basis by the Execution department.

The up-to-date swap lists can be viewed at any time on our website in the instrument specifications or via the trading terminals.

RAAMATUPIDAMINE JA VAATLUS

Kas on võimalik, et kaotadan rohkem raha kui ma hoiule panin?

FxPro pakub kliendikokkuleppe osana Negatiivse tasakaalu kaitset, tagades sellega, et kliendid ei saa kaotada rohkem kui kogu hoiused. Kuigi see ei ole regulatiivne nõue, pakub FxPro seda teenust nii kaua, kui see on heauskselt aktsepteeritud ja seda ei manipuleerita ega kuritarvitata.

FxPro pakub ka Stop Out -i, mis põhjustab suletud tehinguid kui teatud marginaali tase% on saavutatud. Stop Out tase sõltub konto tüübist ja jurisdiktsioonist, mille alla te olete registreeritud.

Kas Te garanteerite minu rahaliste vahendite turvalisuse?

FxPro võtab klientide raha ohutust väga tõsiselt. Sel põhjusel eraldatakse kõik kliendi vahendid ettevõtte omavahenditest täies ulatuses ja neid hoitakse suurtes Euroopa pankades eraldi pangakontodel. See tagab, et kliendi vahendeid ei saaks kasutada mingil muul eesmärgil.

Lisaks on FxPro UK Limited finantsteenuste hüvitiste skeemi (FSCS) liige ja FxPro Financial Services Limited on investeerimisfondide (ICF) liige.

Milliseid meetodeid saab kasutada FxPro kontole raha paigutamiseks?

Me võime vastu võtta pangaülekande, krediit-/deebetkaardid, PayPal, Netelleri, Moneybookersi ja veel mitmesuguseid meetodeid vastavalt teie elukohariigile.

Kõigi olemasolevate makseviiside ja vastavate tehingutasude ja töötlemisaegade kohta iga jurisdiktsiooni järgi saate vaadata sellel lingil:
https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods
Pange tähele, et peate tagasi võtma sama meetodi abil, mida kasutatakse oma konto rahastamiseks.

Mis on FxPro rahakott (Vault)?

FxPro-rahakott on isikliku riskijuhtimise tööriist, mis toimib keskkontoga ja mille abil saate mõne lihtsa klikiga raha üle kanda kõigile teistele kauplemiskontodele. Peamine eelis hoiuste tegemisel oma FxPro-tasku otseseks kontode rahastamiseks on see, et teie hoiustatud vahendid on täielikult kaitstud mis tahes avatud positsioonide eest, mis teil võib olla teie kauplemiskontol.

Kuidas ma hoiustaks oma FxPro-rahakotile raha?

Hoiustatud raha automaatselt krediteeritakse teie FxPro-rahakotile. Võite edastada mis tahes summa FxPro Walleti ja oma kauplemiskontode vahel igal ajal, kui soovite. Logige oma FxPro otse sisse, valige Hoiusfondid või Rahakott ja valige soovitud makseviis.

Palun vaadake lisateavet seoses meie saadaolevad makseviisid sellel lingil:
https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

Kuidas ma oma raha FxPro Walletist raha välja võtan?

Logige sisse oma FxPro otse ja valige "Tühista" või "Rahakott" .

Pidage meeles, et vahendid oleksid juba teie FxPro-rahakotile üle kantud, et tagasivõtmine oleks edukas.

Pidage meeles, et peate järgima meie taganemispoliitikat, mis näeb ette, et kliendid peavad tagastama hoiustatud samal meetodil, välja arvatud juhul, kui makseviis on täielikult tagastatud või tagastamispiirangud on aegunud. Sel juhul. võite kasumi väljavõtmiseks kasutada pankadevahelist meetodit.

Millised on FxPro Walleti kättesaadavad valuutad?

Iga jurisdiktsiooni all olevad valuutad on järgmised:
  • FxPro UK Limited: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY ja PLN.
  • FxPro Financial Services Piiratud: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY, PLN ja ZAR.
  • FxPro Global Markets Limited: EUR, USD, GBP, CHF, JPY, PLN, AUD ja ZAR.
  • FxPro Global Markets MENA Limited: EUR, GBP ja USD.


Teie FxPro-rahakoti valuuta peaks olema kontode tasude vältimiseks samas hoiuste ja väljavõtte valuutas. Kõik ülekanded teie FxPro-rahakotist oma kauplemiskontodele teises valuutas konverteeritakse vastavalt platvormi hindadele.

Kuidas saan oma FxPro-rahakotti enda kauplemiskontolt raha üle kanda?

Võite koheselt üle kanda raha oma FxPro rahakotist ja oma kauplemiskontodest, logides sisse oma FxPro Direct'i ja klõpsates vasakul küljel rohelise nupuga Fondi haldamine .

Halda fonde

Seejärel saate oma rahakoti ja oma kauplemiskontode vahel raha üle kanda kasutades lehe paremas ülanurgas asuvaid rippmenüüsid.

Kui teie kauplemiskonto on teie FxPro-rahakotiga erinev valuutas, kuvatakse hüpikkasti, millel on reaalne konversioonimäär.

Kas ma saan muuta oma FxPro rahakoti (Vault) valuutat?

Võimalike konverteerimistasude vältimiseks on eelistatav, et teie FxPro rahakott oleks teie hoiuste ja väljavõtte valuutas ühes valuutas.

Kui olete FxPro Wallet ekslikult vales vääringu avanud, võtke ühendust meie tagasiside osakonnaga Osakond aadressil [email protected] vea parandamiseks.

Milliseid konversioonimäärasid te kasutate?

FxPro kliendid saavad kasu mõnest turul kõige konkurentsivõimelisest vahetuskursist.
Välisfinantantseerimise allikast (st teie krediitkaardilt teisele valuutale) ja väliste allikate (st teie Wallet krediitkaardiga mõnes teises valuutas), konverteeritakse raha iga päevapakkumise alusel.

Kui teie FxPro rahakott on teise valuuta kauplemiskontole üle kantud ja vastupidi, konverteeritakse mis on tehtud hüpikakna kuvatava kiiruse järgi, kui klõpsate nupul kinnita.

Kui kaua võtab pangaülekanne ja millised on tasud?

For international bank wire deposits, please allow **3-5 business days** for funds to reflect in your FxPro Wallet. FxPro and our receiving bank do not charge any fees for bank wire deposits; however, other banks involved in the process, such as sending or intermediary banks, may apply their own fees.

We also offer **local banking options** for many countries, providing faster and more efficient processing times. For example:

- **GBP Transfers (UK)**: Usually reflect **within the same business day**, with no fees from FxPro or our receiving bank. - **SEPA Transfers (EU)**: Typically reflect **within the same business day**, with minimal fees (usually just a few euros). - **Other Local Banking Methods**: Availability depends on your country, and these are generally also very fast.

You can view all available deposit methods and processing times specific to your country and jurisdiction by logging into your FxPro account.

Kuidas ma saan raha tagasi võtta, kui raha, mille ma kasutasin raha hoiustamiseks, on tühistatud või aegunud?

Pärast kaardi tühistamist on pangad kohustatud lubama piiratud tehingutüüpe, sealhulgas tagasimakseid, tavaliselt vähemalt kuus kuud. Seetõttu peaksite võtma raha kaardile, mida kasutasite tagatiseks, isegi kui see kaart on tühistatud. Saate need vahendid uuele kaardile, mis on ühendatud sama pangakontoga nagu teie eelmine tühistatud kaart.

Kui kaardiga seotud pangakonto on täielikult suletud, peate saatma oma kontode sulgemise tõendi meie raamatupidamisasutusse [email protected]

Kas ma saan raha oma FxPro Walleti ja kauplemiskontode vahel vahetada nädalavahetusel?

Jah, seni, kuni teil pole ühtegi kontot avatud positsiooniga.

Võite ka nädalavahetuse jooksul oma FxPro-taskut raha tagasi taotleda, kuid palun pidage meeles, et neid ei pruugita töödelda enne tööaega.
> Nädalavahetuse tund algab reedel turgude sulgemisel (kell 22:00 Ühendkuningriigi aja järgi) kuni pühapäevani turu avamisel (kell 22:00 UK aja järgi).

Kuidas ma saan tagasi võtta läbi Bank Wire'i meetodi?

Logige oma FxPro Direct'i sisse, valige "Tühista raha" või "Rahakott" ja valige Bank Wire meetod. Pidage meeles, et me võime nõuda pangaväljavõtte tõendina, et olete pangakonto omanik.

Pidage meeles, et selleks, et Pank Wire-meetodi abil tagasi võtta, peaksite kõigepealt tagastama kogu oma krediitkaardi, PayPali ja Skrilli hoiused viimase 6 kuu jooksul.

Kui kaua ma peaksin ootama oma tagasivõtmist, et jõuda pangakontole?

Tagasisaatmistaotlusi töötleb meie kliendiarvestuse osakond ühe tööpäeva jooksul. Sõltuvalt teie makseviisist võib raha ülekandmiseks vajalik aeg varieeruda.

Rahvusvahelise pankade traaditüüpide väljavõtmine võib võtta 3-5 tööpäeva.

SEPA ja kohalikud pangaülekanded võivad kesta kuni 2 tööpäeva.

Kaardist väljavõtmine võib kesta 5-7 tööpäeva.

Kõik muud makseviisi taganõuded võetakse tavaliselt 1 tööpäeva jooksul.

Kui kaua kulub minu tagasivõtmistaotluse menetlemiseks?

Normaalte töötundide ajal võetakse väljavõtteid tavaliselt mõne tunni jooksul. Kui tagasivõtmistaotlus võetakse vastu väljaspool tööaega, töödeldakse seda järgmisel tööpäeval.

Pidage meeles, et kuigi kaardi hoiuseid töödeldakse kohe, ei tähenda see seda, et raha on juba meie pangakonto nagu pankade kliiringu hankimine võtab tavaliselt mõni päev. Siiski krediteerime teie vahendeid kohe, et saaksime kohe kaubelda ja kaitsta avatud positsioone. Erinevalt hoiustest võtab tagasivõtmise menetlus kauem aega.

Kui kaua kulub minu vahendite paigutamine minu FxPro kontole?

Rahvusvaheline pangaülekanne: 3-5 tööpäeva, sõltuvalt teie pangast. SEPA ja kohalikud ülekanded tavaliselt samal päeval.
Kõik muud makseviisid: 10 minutit umbes

Vajuta siia , et näha rohkem teavet töötlemise aja kohta ja tasud iga makseviisi kohta.

Pärast raha saamist kantakse need automaatselt teie FxPro-rahakotile ja võite seejärel oma valitud summa üle kanda oma kauplemiskontodele.

Millist meetodit ma peaksin kasutama taganemiseks?

Meie põhimõte on, et kõik 6 kuu jooksul tehtud krediitkaardiga hoiused tuleks kõigepealt selle kaarti tagasi võtta, enne kui hüvitatakse mis tahes muu meetod, isegi kui rahastamiseks kasutati muid meetodeid. Pange tähele, et pärast krediitkaardiga võõrandamist tuleks kõik viimase kuue kuu jooksul tehtud PayPali hoiused tagasi maksta ka selle meetodi abil ja lõpuks peaks Skrilli kaudu tagastama ka kõik viimase 6 kuu jooksul tehtud Skrilli hoiused. Kui kõik ülaltoodud maksemeetoditest tagatud kõik hoiused on täielikult tagasi makstud, saate seejärel kõik muud valitud makseviisid.

Kas te võtate tasusid hoiuste või väljavõtte eest?

Üksikasjalikku teavet kõikide makseviiside kohta saate siin . VIP-klientidele ei kanta tagatisraha ega tagasivõtmistasusid.

Milliseid valuutasid saab FxPro-konto finantseerimiseks kasutada?

FxPro UK Limited kliendid saavad hoiustada: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY ja PLN .

Kliendid FxPro Financial Teenused Piiratud võivad hoiustada: USD, EUR, GBP, AUD, CHF, JPY, PLN ja ZAR . Samuti on saadaval deposiidid rubriigis, kuid rubriigis deponeeritud raha konverteeritakse kliendi FxPro Wallet (Vault) valuutaks kättesaamisel.

FxPro Global Markets Limited kliendid võivad hoiustada: USD, EUR, GBP, CHF, AUD, PLN, ZAR ja JPY . Samuti on saadaval deposiidid rubriigis, kuid rubriigis deponeeritud raha konverteeritakse kliendi FxPro Wallet (Vault) valuutaks pärast kättesaamist.

FxPro Global Markets MENA Limited kliendid võivad deponeeritakse: USD, GBP ja EUR . AED-i hoiused on kättesaadavad, kuid AED-is hoiustatud vahendid konverteeritakse kliendi FxPro Wallet valuuta kättesaamisel.

Pange tähele, et kui raha FxPro Wallet'ist üle kanda teistsuguses valuutas, konverteeritakse sind rahakoti valuutaks, kasutades tehingu toimumise ajal vahetuskurssi. Sel põhjusel soovitame teil oma FxPro-rahakott avada hoiuse ja tagasivõtmisega samas vääringus.

Milliseid krediit-/deebetkaarte te aksepteerite?

FxPro Financial Services Limited, FxPro UK Limited ja FxPro Global Markets Limited kliendid võivad oma kontosid rahastada Credit/Debit-kaartidega, sealhulgas Visa, Visa Electron, Visa Delta, MasterCard, Maestro International ja Maestro UK.

Mida ma peaksin tegema, kui ma pole oma tagasivõtmist saanud?

Kui olete pangaülekandega teinud tagasivõtmistaotluse ja ei ole oma raha kätte saanud 5 tööpäeva jooksul, võtke ühendust meie kliendiarvestuse osakonnaga aadressil <[email protected] ja pakume teile Swift koopia.
Kui olete teinud tagasivõtmistaotluse krediit- ja deebetkaardi kaudu ja raha ei ole 10 tööpäeva jooksul saanud, võtke palun ühendust meie kliendiarvestuse osakonnaga aadressil [email protected] ja anname teile ARNi numbri.

Miks mu krediitkaardi sissemakse on tagasi lükatud?

On mitmeid põhjuseid, miks teie krediit-/deebetkaart võis olla tagasi lükatud. Võimalik, et olete üle läinud oma igapäevase tehingu piirangule või ületanud kaardi olemasoleva krediidi-/deebet-summa. Võimalik, et olete sisestanud ka kaardi numbri, kehtivusaja või CVV-koodi jaoks vale numbri. Sel põhjusel veenduge, et need on õiged. Veenduge ka, et teie kaart on kehtiv ja selle kehtivusaeg pole lõppenud. Lõpuks kontrollige oma emitendiga, et veenduda, et teie kaardil on luba veebipõhiste tehingute tegemiseks ja et pole olemas mingeid kaitsemeetmeid, mis takistavad meil seda laadimast.Find more information

How to fund your account

  1. Sign in to FxPro Direct with your email and password.
  2. Open the “Wallet” section and click the “Deposit” button.
  3. Now you can choose from a selection of convenient payment methods. All the deposits and withdrawals are processed with no commissions from the FxPro side.
  4. Choose the method and specify the amount you want to deposit. Then fill out payment details and follow the prompts on screen to confirm the payment.
  5. Once approved, the deposited amount will appear in your FxPro Wallet balance, or the trading account specified, and will be displayed in your Transaction History.
  6. You can now transfer funds to an account and begin trading!

Watch video instruction

Video Thumbnail

FXPRO DIRECT

Mis on FxPro Direct ja kuidas ma saan sinna sisse logida?

FxPro Direct on teie Interneti-konto haldamise leht.

Saate sisse logida oma registreeritud e-posti aadressi ja parooliga aadressil direct.fxpro.com.cy (kui olete CySECi all), direct.fxpro.uk (kui olete FCA-s), direct.fxpro.group (kui teil on SCB-d) ja direct.fxpro.ae (kui olete MENA-i juures) .

Sinu FxPro Direct võimaldab teil luua uusi kontosid, muuta olemasolevaid, rahastada oma kontosid ja alla laadida kauplemisplatvorme. Võite oma profiili muuta, oma kontaktteavet muuta ja oma postitusvalikuid või tellimusi muuta.

FxPro Direct vahekaardil "Tööriistad" antakse teile juurdepääs erinevatele pakutavatele teenustele, sealhulgas FxPro VPS, FxPro juhtpaneel, kauplemise keskus, majanduskalkulaator ja turu-alased uudised. Kõikidele tööriistadele pääsevad juurde kõik kasutajad, sealhulgas need, kes veel kasutavad demo-kontosid.

Kuidas saan FxPro Direct'i parooli lähtestada?

o lähtestage oma FxPro Direct parool, klõpsake sisselogimisakna allservas valikul Parooli taastamine . Sisestage oma registreeritud e-posti aadress ja esitage taotlus. Te saate peagi oma antud e-posti aadressile lingi, mis viib teid lehele, kus saate oma kontole uue parooli sisestada

Kuidas ma saan dokumente üles laadida?

Dokumentide üleslaadimiseks FxPro Direct abil klõpsake Minu profiil ja valige Dokumentide üleslaadimine . Uue akna avamiseks klõpsake "Sirvi", leidke ja valige dokument, mida soovite üles laadida, ja seejärel klõpsake nuppu Ava.

Saate teate, et üleslaadimine on lõppenud, ja sõnum, mis kinnitab, et dokumendid on edukalt üles laetud.

Kui teie dokumendid on üles laetud, vaatame tagasiside osakonnas need tagasi nende tellimuse järjekorras.

Kuidas ma oma profiili teavet redigeerin?

To change any of your personal details, please send an email to [email protected]. Bear in mind that for security reasons, we will require an updated proof of residence to be uploaded via FxPro direct for a change in address and a phone verification for a change of email.

Kuidas ma saan oma kauplemisplatvormi parooli lähtestada?

Logige sisse oma FxPro otse , valige Minu kontod , klõpsake oma kontonumbri kõrval oleval noolel ja valige seejärel Nulli parool rippmenüüst

Kuidas ma saan konto uuesti aktiveerida?

Please note that live accounts are disabled after 3 months of inactivity, but you may, however, reactivate them by emailing [email protected] with your request. Unfortunately, demo accounts cannot be reactivated, but you may open additional ones via FxPro Direct.

In order to request reactivation, please send an email to [email protected] or contact us on Live Chat.

Kuidas muuta oma kauplemiskonto võimendust?

Logige sisse FxPro Direct , valige Minu kontod , klõpsake oma kontonumbri kõrval ja valige seejärel Muuda finantsvõimendust rippmenüüst.

Pange tähele, et teie kauplemiskonto finantsvõimenduse muutmiseks peavad kõik avatud positsioonid olema suletud. Võimenduse muudatused tohivad toimuda vaid kord iga 24 tunni tagant.

Märkus. Teie kasutuses olev maksimaalne finantsvõimendus võib sõltuda teie jurisdiktsioonist.

Kuidas lisada demo-kontole rohkem raha?

Logige oma FxPro otse sisse ja valige Minu kontod , klõpsake demo-konto kõrval, mille soovite laadida, ja klõpsake seejärel Fund Account ' rippmenüüst. Palun valige soovitud summa (500 - 500 000) ja teie demo konto saldot ajakohastatakse teie kauplemisplatvormil koheselt.

Kust ma saan vaadata oma tehingute ajalugu?

Logige sisse oma FxPro otse ja valige kas Fondide haldamine või "Ajalugu" .

FxPro App

What is the FxPro App?

The FxPro App is a personal mobile account management space that allows for trading via the app using any FxPro Metatrader 4 or 5 account type. In 2024, we earned a 5* rating from the Investors Chronicle and Financial Times award for our app and its unique features.

  • You can create new accounts, complete the verification process, change passwords, top-up accounts with multiple funding options, withdraw funds etc.
  • The app features detailed charting features provided by TradingView, along with analysis tools and customisation.
  • Market analytics also keep traders up to date on major news with an integrated Economic calendar with alerts, plus real-time push notifications on increased volatility and major market moves.
  • If you have any questions, please get in touch with our 24/5 award-winning support team directly from within the app.

How many trading accounts can I open in the FxPro App?

You can create up to five live trading accounts with different settings in the FxPro App. They can be in different currencies and on various platforms.

Simply select one of the available trading platforms (MT4, MT5, cTrader or the integrated FxPro platform) and choose the preferred leverage and account currency. You can also transfer funds between the accounts using your FxPro Wallet.

For newcomers, FxPro provides comprehensive instructions on how to install the MT4, MT5 and cTrader applications with direct links to AppStore and Google Play.

The number of demo accounts is unlimited. Please note, that if you need additional accounts, you can open them through FxPro Direct Web or by contacting our Customer Service Team.

How can I register on the FxPro App?

If you already have a registered account with FxPro Direct Web, you can download our application for free from Google Play or AppStore and log in with the same details that you use for FxPro Direct Web.

If you have started registering with FxPro Direct Web but haven’t finished, you can continue your registration from where you left off in the FxPro App.

If you haven’t registered an account at FxPro yet, you can download our application for free and go through the registration steps:

STEP 1. Download the FxPro Application from Google Play Market or AppStore. Open it and proceed to “Sign in with email.” Select your country of residence, name, surname, and email. Then create your password.

STEP 2. You then have the option to generate a short passcode to log in. Please note that the passcode will only be valid on the current device you’re using when you log in to the app. For FxPro Web, you should continue to use your log in details that you registered with.

Your FxPro Direct profile is now ready. However, to unlock all the app features, create trading accounts, trade on the integrated platform, and fund your accounts, you have to complete the full registration. This will involve answering a series of questions about your trading experience and uploading digital copies of the required documents (passport/ID card, proof of residence - a Utility bill or bank statement issued in the last 6 months) to verify your profile.

Once your profile is fully verified, you can start trading with FxPro!

Please note that you can also access the Metatrader 4 or 5 platform directly with your account number and password that you received by email.

Please note that the jurisdiction under which your FxPro account will be opened depends on the country of residence. FxPro does not offer Contracts for Difference to residents of certain jurisdictions including the USA, Iran and Canada.

What payment methods are available on the FxPro App?

At the core of the app lies the FxPro Wallet, which keeps your funds from participating in the trading process and safe from market risks. Funds can be transferred in the “Top Up” section of the App.

You can see more information about the specific funding methods available here: https://www.fxpro.com/pricing/deposit-methods

Can I fund my FxPro Wallet using the App?

To start trading with FxPro, you need to top up your FxPro Wallet and then transfer funds to the desired trading account. To do that first open the FxPro App and tap “Top Up” in the toolbar. Tap “Fund Your Account”. Please note that if you haven't verified your account yet, you need to do so before depositing the funds.

The funds will then be credited to your FxPro Wallet balance. You can then transfer the necessary amount (or part of it) to a specific trading account.

NB: The FxPro Wallet balance does not participate in trading processes and is secured from market fluctuations. You can also top up a trading account directly. Select it from the list, or create a new one, if necessary.

  • Tap the “Fund now” button and select any of the available payment methods.
  • Select the FxPro Wallet, currency, payment method and indicate the amount. During this transaction, the deposit currency will be converted into the currency of your account.
  • You will receive a “Successful transaction” email from FxPro’s accounting department with the confirmation of your transfer.

All transactions can be viewed as ‘completed operations’ in the Transaction History tab. To see transactions for a specific account, tap on the upper right corner of the card with the name of your account.

Can I transfer funds using the FxPro App?

Yes, you can. To transfer funds between your accounts (e.g. your FxPro Wallet and a trading account) please follow these steps:

  • Select the “Transfer” button in the “Wallet” section
  • Choose the source and the target account
  • Specify the transfer amount
  • Tap “Transfer”

The transfer between the FxPro Wallet and your trading accounts is instant, and any currency conversions will be conducted using the current rate.

How can I withdraw funds using the FxPro App?

To withdraw funds from your FxPro Wallet please follow these steps:

  • Tap the “Withdrawal” button in the “Wallet” section
  • Specify the amount to withdraw
  • Select a withdrawal method
  • Tap “Withdraw”

    You may also need to follow the steps you see on the screen;

Our Client Accounting Department will receive your request and process it within 1 working day. In the event that a withdrawal request is made within 6 months from the moment of the initial deposit, Credit Card deposits will need to be refunded first, followed by PayPal deposits and then Skrill deposits. Once all deposits made via these three methods are refunded, you will be able to withdraw funds via a Bank transfer or any e-wallet method previously used to deposit. (provided your e-wallet is able to receive payments)

Bear in mind that you need to have funds available in your Wallet for withdrawal. If your funds are located in a Trading account, you will need to transfer them first to your Wallet.

Can I open a trading account using the FxPro App and how?

You can open multiple accounts with different settings and on different FxPro platforms (MetaTrader 4, MetaTrader 5, cTrader etc) using the FxPro app.

To do this, open go to the ''home'' section of the app, select either the Real or Demo tab and then press the + icon in the top right corner to “Create New Account”.

You will select the preferred account type, leverage and base currency and tap “Create”.

Your newly created account will appear in the list of accounts and you can top it up directly or transfer funds from the FxPro Wallet.

If you have not installed the mobile platform yet, or if it was previously uninstalled, you will be prompted to download it in the “Account type” options.

You can also change the size of the leverage, reset passwords, check balances and make a deposits.

Please note that there is a maximum of 5 Live trading accounts per profile.

How do I use the list of trading assets in the FxPro App?

You can trade directly from the app using any FxPro Metatrader 4 or 5 account type.

  • You can open new trading accounts, both in live and demo mode, directly from the "Home" tab. Simply choose a platform, leverage, and account currency and click ‘Create’.
  • In the ‘Trade’ section, you will find all of the CFDs we offer in your particular account type separated by category for easy viewing. You can use the ‘Search’ bar to find the required asset. You can also create your 'favourites' list to track the instruments you are most interested in.
  • In the ‘History’ tab, you can sort through the completed financial transactions chronologically and view their details.
  • By opening the tab of each asset, you will see its price movement in real-time.
  • Each asset contains its current Buy-Sell quotes. You can expand the chart to full screen and change its type and time frame.
  • You can also scroll down to find the main asset specification (located underneath the chart): spread type, contract size, swap type and more. There are several trading widgets as well: the ratio of sellers and buyers (among FxPro clients), and the highs and lows of today’s prices.

How can I find a specific instrument?

Please go to the ‘Instrument search’ bar at the top of the Quotes screen, begin to type the name of the instrument and it will pop up automatically.

How can I open a trade in the FxPro App?

In the ‘Trade’ section you will find the list of financial assets arranged in categories. Use the ‘Search’ bar to find the required asset. Each asset contains its current Buy-Sell quotes. Tap the preferred button to proceed.
  • Before opening a position, you can set the SL and TP levels and specify the order size. (You can add or modify these values even after a position has been opened).
  • When opening a trade you can choose market execution, as well as pending orders: Buy Limit, Sell Limit, Buy Stop or Sell Stop. After you have made your selection (e.g. Market Execution, Buy Limit etc) set the SL and TP levels, indicate the expiration date and the price at which the order should be triggered. Then click ‘Place’.
  • How can I modify a position using the FxPro App?

    You can modify the size or SL/TP of an open position, by tapping on an open position and then pressing 'more settings'. You can then make any necessary changes using the options provided on screen.

    You will then select to confirm the change(s).

    How can I close a trade using the FxPro App?

    You can close a trade manually from the 'Trades' tab by selecting the order you wish to close. Upon closing the order, you will see a confirmation message that "Order was closed at VWAP". A trade will close automatically when it reaches the specified Stop Loss or Take Profit limits you have set, or if the Stop Out level of the account is reached.

    Can I partially close a trade on the FxPro App?

    You can change order size by tapping on the trade you wish to modify from the ‘trades’ tab. You can then change the trade size using the buttons provided.

    You will then select the ‘Confirm’ button to confirm the change.

    Where can I find information my account balance, margin, free margin and equity?

    Information on your account balance, margin, free margin and equity is available at the top of the trading tab.

    log in

    Where can I find a history of closed trades?

    A list of all closed trades is available in the history tab. Please select any of the default periods or set a custom period.

    How can I enable Quick trading and One-tap trading?

    Quick trading and One-tap trading features can be enabled from the ‘More’ menu and ‘Trading Settings’.

    Quick trading allows you to place orders directly from the chart or instrument list.

    One-tap trading allows you to open and close orders in just one tap without any additional confirmation needed. You can also enable 'Quick closing' from here, allowing you to close orders without any additional confirmation.

    Trading Settings

    How can I set reminders for economic news events?

    The integrated economic calendar keeps you constantly up to date with the latest news and data releases. In the calendar section, you can easily set reminders to receive push notifications simply by pressing the bell icon next to the economic events you are interested in.

    News Events

    How do I use the crosshair tool?

    You can access the crosshair tool by long pressing on the chart, either in full-screen mode or from the instrument list. Once the crosshair appears, you can move it to any point on the chart, and the date and time of the corresponding candle will show in the X-axis along with the price at that specific level in the Y-axis.

    How can I add volumes to the chart?

    Volumes will be shown by default on the charts. To remove it, when in full-screen charting mode, scroll to the bin icon in the list of tools on the left hand side of the chart, and you can select which indicators to delete from the chart. The volume bars represent the number of tick changes for the corresponding price bar and helps to gauge volatility.

    Add volumes

    What chart types are available?

    The FxPro App features multiple TradingView chart types, including candlesticks, bars, Line, Area and Heiken Ashi. To change the chart type, open the chart in full-screen mode and click on the candlestick icon.

    What security features are available on the App?

    In addition to your main FxPro account password, the App also has additional security features, including 2-step authentication, passcode, and touchID.

    You can enable these options in the ‘More’ menu and ‘Security Settings’.

    Security Settings

    How can I change my password through the App?

    Your password can be changed via the App by pressing the ‘More’ menu and going to ‘Security Settings’.

    When you select ‘Change Password’, you will be prompted to enter your existing password and confirm the new one.

    Can I open and trade on a demo account via the App?

    Yes, the platform supports both live and demo trading. Once you have registered with us through the App or logged in with your existing FxPro Profile, in the ‘Accounts’ section, you will notice a ‘demo’ tab. Press the + icon in the top right-hand corner to open a new demo account.

    You simply need to select the account type, leverage, base currency and enter an amount of virtual funds up to 100,000.

    You are able to trade FxPro Metatrader 4 or 5 accounts directly in the app.

    What languages is the App available in?

    The FxPro App is available in a wide range of languages:

    English, Japanese, Korean, Italy, Chinese, Polish, German, Norweigan, Vietnamese, French, Russian, Arabic, Portuguese, Spanish, Czech, Romanian, Indonesian, Malaysian and Turkish.

    You can change the language from the ‘Appearance’ settings in the ‘More’ menu.

    How can I manage push notifications and email settings?

    We send regular push notifications on increased market volatility and significant market moves, keeping you up to date with the latest info on popular instruments in real-time. You can enable/disable these from the ‘Notification’ settings in the ‘More’ menu.

    You can also subscribe or unsubscribe from daily trading central technical analysis and company news emails in this section.

    Is customer support available in the App if I need assistance or have questions?

    Yes! Our 24/5 customer support team are always on hand to assist you with any questions or guide you, and we have made it even easier to contact them directly through live chat without having to leave the App. Simply select the ‘More’ menu and tap ‘Live Support’ to open a live chat with our customer support team.

    VPS

    Mis on FxPro VPS?

    FxPro VPS-teenusega antakse teile juurdepääs BeeksFX pakutavale virtuaalsele privaatvõrgule. BeeksFX on üks maailma suurimatest VPS-lahendusi pakkuvatest globaalsetest teenusepakkujatest ja see töötab London Equinixi asuvates andmekeskustes, mis asuvad FxPro serverites.

    FxPro VPS võimaldab teil laadida oma MT4 EA ja cTrader/cAlgo cBots otse serverisse ja lase neil sulle ka ilma teie arvutita töötata.

    FxPro VPS kirjeldused võib leida järgmisel leheküljel:

    Kuidas ma saan oma VPSi tellimuse tühistada?

    Logige oma FxPro otse sisse, tühjendage tellimuse ruut ja klõpsake käsul Esita .

    Pange tähele, et kui teilt juba on tasutud 30 eurot, jääb teie VPS aktiivseks kuni järgmise kuu 6. päevani.

    Mida peaksin tegema, kui ma unustan oma FxPro VPSi parooli?

    Palun võtke ühendust [email protected] ja andke neile IP-aadress ja port number. Nad saavad saata teile uue parooli ja see saadetakse e-posti teel.

    Kuidas ma oma FxPro VPSi seadistan?

    Pärast FxPro VPS-i edukaks tellimist saadate meili oma VPS-teenuse pakkuja BeakesFX sisselogimisandmetega, kinnitades, et teie VPS-konto on edukalt loodud (e-kirja saatmiseks võib kuluda kuni 2 tundi). 

    VPSi seadistamiseks klõpsake e-kirjas esitatud VPS-i juurdepääsu linki, täitke nõutav teave, mis sisaldub kinnituskirjas ja laadige alla lehe allosas olev RDP-fail. Otsige faili arvutisse ja klõpsake seda, et käivitada kaugtöölauaühendus. Seejärel kuvatakse hüpikkasti, mis palub teil sisestada oma mandaadid või ajutine parool, mille teile anti. Klõpsake nuppu OK. Nüüd peaksite olema ühendatud oma VPS-iga.

    Safety

    How can I protect my online data?

    At FxPro, client data protection is a priority and we follow best practices which are described in details in our privacy policy. There are also actions we strongly suggest you take to help keep your personal data safe:

    • Never share your password(s) or sensitive account information with anyone.
    • Beware of fraudsters who may contact you claiming to be a reputable company and do not provide any personal information to them.
    • Do not click on any links or open any attachments from emails you don’t recognise or respond to unknown SMS senders. Always verify the authenticity.
    • Transactions should only be made via our secure FxPro Direct portal. Never send any funds to an external source.
    • Change your password(s) frequently and set up anti-malware software on any devices that you may use.

    For more information about online security as well as actions that FxPro takes to protect your data, please review our safety page: https://www.fxpro.com/safety

    Please contact us immediately via our official communication channels should you have any concerns or receive any suspicious contact, we are always here to support you.

    Watch video instruction

    Video Thumbnail

    Oleme siin, et aidata!

    contact us chat icon
    LiveChat
    Kohene abi meie klienditoest
    contact us request callback icon
    Taotle helistamist tagasi
    Suhtle meiega sulle sobival ajal