FxPro kuulutab välja teise särgi sponsorluse: Fulham FC

FXPro, FX ja CFD-de juhtiv ülemaailmne jaemüüja, teatab täna oma strateegilisest kavatsusest, kinnitades, et ta sponsoreerib inglise Premier League'i jalgpallimeeskondi nii Londonis kui Birminghamis.

FxPro on hiljuti sõlminud kokkulepped, et olla peamine sponsor Fulham Football Clubis Londonis ja Aston Villa jalgpalliklubi Birminghamis.

Fulham FC peamine sponsor

Fulhami jalgpalliklubi tegevjuht Alistair Mackintosh kommenteeris:

„Mul on hea meel FxPro Fulhami vastu tervitada sellisel edukuse ja optimismi perioodil ja väljapoole. See on alati peo põhjuseks, kui teil on võimalus töötada brändiga, mis jagab teie pühendumust ja edu visiooni. FxPro-l on juba ülemaailmne kohalolek ja partnerlus Premier League'i jalgpalliklubiga suurendab seda veelgi. On selge, et sellel on Fulhami ülemaailmse ulatuse jaoks täiendav kasu, mis pärast eelmise hooaja Euroopa edu ja kogu maailma tunnustatud tunnustust on midagi, mida me väga rõõmustame. ”

Põhipartner Aston Villa FC

Paul Faulkner, Aston Villa jalgpalliklubi tegevjuht kommenteeris:

„Oleme väga rahul ja rõõmus, et sõlmime selle uue partnerlusega FxPro. See peegeldab meie jätkuvat kasvu klubina pärast hooaega, mil me lõpetasime kuuendal kohal Premier League'is kolmandaks sirgeks aastaks, samas kui kaks korda jõudisime Wembley'le - konkureerides Carling Cup finaalis ja FA Cupi poolfinaalis. Samuti on meil hea meel kinnitada, et Acorns on meie ametlik heategevuspartner ning nii FxPro kui ka Acornsi kohtumistel on juba tihe tööliit. ”

FxPro on pühendunud oma profiili laiendamisele peamistel turgudel, nii et populaarsete ja hästi toetatud meeskondade valik Ühendkuningriigis on kaks kõige rahvarohket ja majanduslikult tugevat linna, mis on loomulikult sobivad ettevõtte tulevaste ambitsioonide jaoks.

FxPro direktor Denis Sukhotin kommenteeris:

„FxPro on pühendunud meie brändi tugevuse arendamisele sponsorluse kaudu. Kahe suurepärase linna kahe legendaarse jalgpallimeeskonna peamine sponsor on meie viis klientidega edu jagamiseks ja fännidele toetuse andmiseks. See toob kasu ka meeskondadele, kuna me teeme rohkem heategevusi kogukonnas ja kogu maailmas. Premier League on maailma kõige populaarsem ja kõige jälgitavam spordiliiga, mille hinnanguline ülemaailmne hulk on üle miljardi inimese 202 riigis - nii et võime kasvatada oma brändi tuntust sel viisil on märkimisväärne. ”
Speakers
Charalambos Psimolophitis
aboutUs_teamCEO
Ilya Holeu
aboutUs_teamMarketing
Tagasi kõik pressiteated